fredag den 11. februar 2011

En lille lap


Havde en hyggelig dag i håndarbejde på seminariet i dag. UFATTELIG skøn måde at uddanne sig på! Fik sludret bl.a. med Susan, mens vi klippede et stof til et ultralet patchwork-projekt, hvor man først stryger stoflapper fast på et stort stykke vliseline og derefter syer dem sammen.
Desværre havde jeg ikke hørt, at det var i dag, vi skulle begynde med patchwork, så jeg fik ikke taget stof med hjemmefra. Heldigvis var nogle af de andre studerende søde at forære mig lidt af deres.
Nu har jeg så denne lap. 16cm x 16 cm.
Jeg har syet vildt skævt, men synes nu alligevel den skal bruges til et eller andet. Men hvad?...Tænke, tænke...
Nogen ideer?

Opdatering: Se Susans DIY HER.

5 kommentarer:

  1. Det ser fint ud:-) Hvis du syr en 10 cm bord (staves det mon såddan?) hele vejen rundt, så kunne den være en fin forside på en pude:-)

    SvarSlet
  2. Den er da blevet fiiiin :O)
    Jeg tror jeg fylder min med fyld, og så har katten en lille pude ;O) hihi...
    Skønt du var der, det var da hyggeligt. Godt at få sladret lidt ;)
    Knus

    SvarSlet
  3. Håndarbejde på seminariet er skønt! :)

    SvarSlet
  4. Hejsa Trine

    Jeg kom til at tænke på dig med det samme, jeg så dette fine billede. Den er da super sød...den kunne jeg godt finde på at sy engang. Her er linket: http://www.liaspace.com/2010/01/tutorial-making-of-mr-seahorse.html

    Fortsat god weekend.

    Kh. Lone

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig farvefyldt lille lap. Hvad med en lille pung??????

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...