onsdag den 9. februar 2011

Så skal Clara bare sendes til København


Min venindes baby skal ha denne Clara fra Isager. Det er anden gang jeg strikker den. Du finder første udgave HER. Kan egentlig godt li at strikke den, så jeg tror snart Vingummibamsen skal ha en ny. Den anden er hun vokset ud af for længe siden.
Knappen har jeg selv betrukket, og nu sidder den så fint i åbningen i nakken, som af en eller anden årsag blev temmelig skæv.
Nu skal den bare lige med posten en tur,og så håber jeg babyen får glæde af den.
Ha det godt derude.

16 kommentarer:

  1. flot strikketøj! Heldig lille pige

    SvarSlet
  2. åh, hvor er den flot!! Jeg er lige ved at lære at stikke - mon jeg kan finde ud af denne på et tidspunkt?!

    SvarSlet
  3. Tak fro de søde ord, skønne mennesker.
    Karen, tror bestemt, du ville ku lave sådan en på et tidspunkt. Øvelse gør mester :-)

    SvarSlet
  4. Nej hvor er den flot Trine!!
    Vildt lækker.. Findes den mon i Karoline-størrelse (3år) også? For så skal min mor da vist sættes i arbejde;)
    Ha' en dejlig aften..
    KH Anne

    SvarSlet
  5. Jamen Trine, den er da for skøn - heldig baby :)

    SvarSlet
  6. Se, det er sådan noget der gør mig så glad for at være kommet igang med at strikke. Wow, hvor vil jeg bare godt kunne strikke så smukt som dig!! Rigtig fin må jeg sige.

    Og sød knap :)

    SvarSlet
  7. Tak for endnu flere søde ord. Det er så skønt med al den ros ;-)

    Anchen, den findes i str. 6 mdr. 1 år og 7 år (str 7 er efter str 1 opskriften, men bare med tykkere garn og grovere pinde). Men hvis du er lidt ferm på fingrene, så kan du måske forsøge dig frem med tykkere pinde og tykkere garn...

    SvarSlet
  8. Hej søde Trine.

    Den er vel nok fin. Hvem der bare kunne strikke som en Søhest :o) Jeg er bare SÅ dårlig til at styre alle de mange masker, er vidst lidt pølsefumlefingeret :o/

    Håber I har det godt alle tre ???

    Mane varme knus Lunde

    SvarSlet
  9. Nej, hvor er den flot! Wauw.. Hvem der bare var så godt til at strikke...

    SvarSlet
  10. HVor er den bare blevet fin.. Ejj sådan en skal jeg da lave til min lille niece som kommer til sommer.Den er for lækker.

    SvarSlet
  11. smååååk strik!! og din lukning er da ikke skæv den er bare unik! Og tak for at du er blevet fast læser.. Det gjorde mig så glad!

    SvarSlet
  12. Clara er bare et fin lille strikketøj ;)
    tror det er mønstret der trækker hullet skævt.

    Hilsen Yt

    SvarSlet
  13. Hvor er den bare flot! Så sød:)

    SvarSlet
  14. den er så flot og lækker - hvor er du dygtig trine!!
    måske skulle jeg kaste mig over sådan en til mit næste projekt...håber I har det godt alle tre : )

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...