onsdag den 11. august 2010

Se mit klamme slum #2



Så er det vist tid til en slum update :-) Mit slum er revet ned, og mens det stod på, boede Edith Vingummi og jeg hos mine forældre. Næsten 2 uger (!) gik der, før vi kom hjem igen. Det var hyggeligt med en overdosis bedsteforældre, men det er altså virkelig skønt at komme hjem igen. Også selv om hele huset er støvet til, og der er ultrasuper rodet über alles!
Ja øv, men sådan er det jo altså, når man bygger om. Min kæreste har været så dygtig og fikset alt det nede i jorden (rør, gulvvarme mm), som man ikke kan se, men som er så vigtigt. Det har taget laaang tid og resten af badeværelsesrenovationen kommer også til at trække ud.
Det gode er, at vi kan komme på wc, det knap så gode er, at vi ikke kan komme i bad, og at det vil være sådan i 3-4 uger endnu...hm!
Jeg prøver virkelig at holde frustrationerne tilbage! Jeg fokuserer meget lidt på, hvor meget jeg lugter, og fokuserer rigtig meget på, hvor GODT det bliver, når vi er færdige!
Rundstyk blogland, at jeg ikke har skrevet kommentarer til jer! Jeg har luret lidt hist og pist, men mit krudt bliver lige brugt andetsteds.
Jeg har også modtaget en Award, jeg slet ikke har gjort noget ud af, også rundstyk her.

Hver ting til sin tid, som de kloge siger :-)

9 kommentarer:

  1. Godt du (næsten) kan holde dit fokus på resultatet, for det bliver da sååå godt. Dejligt med sådan en handy mand ;)

    SvarSlet
  2. Jeg har forøvrigt et bad du kan låne, du siger bare til :P

    SvarSlet
  3. Ja, det med fokus bliver virkelig en udforfring! Jeg kæmper videre!
    Handymanden er meget dejlig, synes jeg :-)
    Haha og tak for tilbud om bad. Men Julia, din brusekabine bliver aldrig det samme igen efter besøg fra mit stinkende korpus ;-)

    SvarSlet
  4. Hold modet og humøret oppe. Det bliver skide godt når det er færdig. Og tænk på første gang du står under din nye bruser... det blir bare en fed følelse.
    Jeg har været igennem det samme, så jeg forstår din fustration.

    Og sikke nogle lækre behårede handyarme din mand har :-)

    SvarSlet
  5. Åh ja, det første brusebad bliver SÅ FEDT!! Glæder mig så meget, og det er jo det hele værd :-)
    Ja, min handyman er temmelig lodden. Fnis!

    SvarSlet
  6. Sådan en rå murstensvæg er nu flot! Ærgerligt, at man ikke kan have sådan en i et badeværelse, men det er vel lidt upraktisk.

    SvarSlet
  7. Ja, det har du altså nok ret i.
    Vi havde også snakket om, at det faktisk ikke var helt toset med rå vægge, men nej, det går ikke på et badeværelse. Desværre :-)

    SvarSlet
  8. Godt du er så resultat orientereret, Trine! ;-) Det bliver bare SÅ fedt for Jer, når det hele står færdigt!
    Synes virkelig din mand er sej, sådan at ordne det hele :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  9. Tak Louise ;-) Jeg er i hvert fald meget interesseret i at se resultatet :-)
    Jeg synes også, Jens er ret så sej. Prøver også at rose ham rigtig meget!
    KH

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...