fredag den 13. november 2009

Flashback med Beinta av Reyni



Jeg samler på postkort. Det er ikke noget, jeg gør bevidst, men jeg snupper bare altid en bunke gratis go-cards, og når jeg er på museum køber jeg altid et par stykker. Så nu har jeg altså en ordentlig samling. Jeg sad netop og kigge samlingen igennem og stødte på disse billeder af Beinta av Reyni. Jeg opdagede hende, da jeg i 2006 var på studieophold på Færøerne og blev meget begejstret for hendes moderne skildring af øerne. Jeg må finde et sted at hænge dem...

2 kommentarer:

  1. Hej igen :o)

    Sjovt du samler på postkort :o) Jeg snupper også altid nogle go-cards, men det er mest fordi jeg elsker at bruge dem som kort til gave mm. Og så er der nogle rigtig fine ind imellem.
    Dem du har lagt ud her har et rigtig fedt match, dem synes Lunde godt om :o)

    SvarSlet
  2. Jeg har virkelig en god bunke postkort efterhånden, så vi bruger aldrig penge på fødselsdags- eller julekort. Det er mega smart!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...