fredag den 13. november 2009

Babushka til Vingummien








Glaphuset var sød at fortælle mig, hvor man kunne få fat i sådan et fint uro med klemmer (Tak!! - det kan man HER ). Så kan ”vedhængene” skiftes ud efter behov. Baby-Edith er meget nysgerrig og elsker at ligge og kigge (til forældrenes store tilfredshed!!), så uroet har fået plads over hendes hyggeplads i stuen. Jeg har klippe-klistret, mens Edith sov middagslur (jeg kan sjældent sove i dagtimerne, selvom det ofte ku være tiltrængt). Til formålet brugte jeg Rice-papir, håndlavet/håndmalet papir, mad emballage og go-cards. Skabelon-babushkaen fandt jeg på nettet HER.

6 kommentarer:

  1. Den er bare sød den uro , men jeg er også vild med babushkaer :-)
    God weekend

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha:-)
    Jeg kan ikke få nok Babushkaer! De er så fine! Edith har også en babushka-kjole, så hun bliver "tvunget" til at holde af dem.

    SvarSlet
  3. Hej Trine.

    Nej hvor er den fin :o) Og det ser ud som Edith elsker den allerede. Det er tosset smart med den klemme uro :o)
    Hovsa, det tæppe Edith ligger med i sin hyggegynge seng, sådan et har Asta også :o) Jeg så det i et drops blad jeg havde købt fordi der var en fin opskrift på en kørepose, så satte jeg mormor igang, hun kan nemlig strikke det kan jeg ikke :o)
    Maneg weekend knuser Lunde.

    SvarSlet
  4. Tak skal du ha Lunde! Det der uro er genialt!! Min mor ønsker sig det nu også i julegave. Tusind tak for introduktionen til det :-)
    Tæppet er også bare dejligt. Vi har et par babytæpper, men det her er så lækkert! Vi kalder det "blødheds-tæppet :-D

    SvarSlet
  5. Så var det bare lige at jeg ville sige: dyyyyygtiiiig pige!!! Hvor er den fin! Skøn uro og skønt at sludre et PAR MINUTTER i eftermiddags! Glæder mig til vi ses igen! Knus fra Louise :)

    SvarSlet
  6. Tak for roserne nuttefimse! Tak for telefonnsak som, ja, varede "et par" minutter. Og tak for blog-besøget!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...