fredag den 7. august 2009

Tilbage - nu med nye venner





Nu er det efterhånden længe siden, jeg har lagt nyt på bloggen. Jeg er nu gravid i 33 uge, og det kan efterhånden både ses og mærkes. Vingummibamsen er en lille pige, og hun skal hedde Edith som sine to oldemødre. Vi overvejer et mellemnavn, men kan ikke helt finde det rigtige...(Opdatering - det blev Marie)

Desuden har min kæreste og jeg købt et ultrahyggeligt, lille bindingsværkhus. Vi har haft og har stadig travlt med at sætte huset i stand, så det bliver nogenlunde klar til det nye familiemedlem. Hurra for den lange sommerferie, når man er studerende!
Jeg har i min nye have fået mig en masse nye slimede bekendtskaber. Man skal holde øje med, hvor man træder! Det siges, de kan spises, men helt ærligt!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...