torsdag den 20. august 2009

Ombygning


Da vi flyttede ind i vores nye, gamle hus, var betongulvet i soveværelset flækket, og det var meget dårligt isoleret, så min private handymand har gravet gulvet op (med god hjælp fra et par stærke mænd!!) ordnet soklen ved den ene væg, og nu skal der støbes nyt gulv med gulvvarme og hele molitjavsen. Sandmanden kom med en masse sand i dag, så nu skal der snart blandes beton og støbes.
Min mave vokser, og termin er d. 21/9, og jeg synes, det ville være meget dejligt med et soveværelse til den tid. Studiestart både for mig og kæresten er på mandag. Jeg kan overhovedet ikke overskue, om vi når det hele, men det mener handykæresten at vi gør, så jeg stoler på, at han har styr på det...sådan næsten da :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...