tirsdag den 25. august 2009

Tidsfordriv med ostehuller - Swiss Cheese

En tur i Butik Unik i Grenaa resulterede i 150 g Kauni-garn og så hyggestrikkes, der engang imellem efter vejledning fra Fremilyset
Jeg forsøgte mig først med pind 5, men det blev for slasket, og desuden blev der på en eller anden måde i forb. med aflukningen/opslagning, dannet nogle irriterende masker i alle ostehullerne. Dermed en omgang optrævling :-(
Nu er jeg skiftet til pind 3, og det ser langt bedre ud, og så kan jeg rette lidt på maskerne og undgå de der underlige masker.

4 kommentarer:

  1. lækker farve ... jeg er vild med kauni garnet :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det skifter farve på sådan en fin måde :-)

    SvarSlet
  3. jeg er også helt pjattet med Kauni garnet, glæder mig til at se resultatet

    SvarSlet
  4. Jeg håber, jeg når at blive færdig inden alt for længe. Men resultatet kommer under alle omstændigheder herind på SØHESTEN :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...