mandag den 28. oktober 2013

Gratis strikkeopskrift og Give Away fra Strikedigglad.dk



90 kommentarer:

  1. Åh hvor er der dog mange smukke farver at vælge imellem, tror nu det er "Aster", der står højest på min ønskeseddel. Så jeg krydser fingre, samt arme og ben.
    Kh Mie / miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  2. Svært at vælge, men jeg tror det bliver Heather
    g59n@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Ja, helt enig det er svært at vælge mellem de smukke farver - især farverne i øverste række er helt min smag. Jeg vælger Mystic Purple 2450 også starter jeg også med at krydse fingre. Mvh Susanne SusRavn@gmail.com.

    SvarSlet
  4. Uhu jeg vil rigtig gerne vinde og hvis jeg er så heldig, må det godt være Yakima 9459 :O))
    kirstenclausen@maskebal.com

    SvarSlet
  5. Det kunne jer rigtig nok godt tænke mig at vinde. Og sikke mange lækre farver. Mit valg er faldet på farven Heather.
    annemarikjaer@gmail.com

    SvarSlet
  6. Sikke en dejlig give away. Her vil jeg rigtig gerne vinde, men det er svært at vælge imellem de smukke farver. Tror at det må blive Summer night 2424.

    mette1530@gmail.com

    SvarSlet
  7. Sikke lækre farver, baby rose er altså meget fin! Jeg krydser fingre :)
    gittesnoerklerier@gmail.com

    SvarSlet
  8. Heather er så smuk og cascade garn så lækkert og det er din blog også ;0)
    Loegeskov@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg kan også godt lide "Aster", men jeg tror, at jeg vælger Yakima i stedet, da den mere passer til fx en cardigan - sådan en mangler jeg nemlig at få strikket til mig selv :-)
    anjahjorthhansen@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Shire og walnut - måske/forhåbentlig kan dette blive min strikke debut! :)

    Oesterhoejsvej28@gmail.com

    SvarSlet
  11. Monmartre eller Rose Kvarts, vil jeg nok foretrække, men det er jo skønne farver.
    morfahnoe@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Det lyder til at være noget lækkert garn og rigtig flotte farver. Hvis jeg er den heldige vinder, vælger jeg farven " Aster"
    God aften:0)
    pilegaarden1@msn.com

    SvarSlet
  13. Summer Sky gør mig rigtig glad:-) Krydser mine fingre.
    - Kristine
    kristinedons@yahoo.dk

    SvarSlet
  14. Uh man bliver jo helt svedt af de smukke, smukke farver. Så jeg var længe om at vælge noget ud. Tror dog det bliver rose quarts 9575 og baby rose 9442.
    Også må man bare krydse fingre og tæer.
    Knuz fra Lina, linahallund@msn.com

    SvarSlet
  15. Det var så ikke så let.... farven walnut er rigtig lækker (men hvad med celery, kan den ikke også komme i spil? Eller....) Nej, Walnut må det blive.
    Krydser fingre.
    evaviborg@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg har faktisk aldrig prøvet dette garn så det ville da være rigtig spændende. Alle farverne er jo vildt lækre men jeg ville nok ende med doeskin.
    Hilsen Helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  17. Fin giveaway :-) Jeg ønsker mig farven Walnut!
    sabine.rez@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg har faktisk aldrig prøvet dette garn så det ville da være rigtig spændende. Alle farverne er jo vildt lækre men jeg ville nok ende med doeskin.
    Hilsen Helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  19. den farv der hedder aster ermin favorit:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. Jeg ønsker mig Doeskin. Dejligt med en dansk forhandler af cascade igen :-)

    Mettetation(a)yahoo.com

    SvarSlet
  21. Mit valgt bliver provence 2425, de er alle sammen virkelig smukke :)
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg ønsker mig den fine lavendelfarvede :-)

    ninadreboldt@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Aster 2419 må blive mit valg - sikke en pragtfuld giveaway!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  24. Har længe gerne villet prøve dette garn. Hvis jeg vinder, falder mit valg på Doeskin.

    SvarSlet
  25. Sikke en dejlig mulighed. Jeg er faldet for en farve, som måske får mig til at ligne en gris, eller som måske vil være helt fantastisk. Baby Rose 9442 - den ser så smuk ud!

    SvarSlet
  26. tichtachen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  27. Det ser ud til at være noget rigtig lækkert garn som sikkert skal hjem til mig en dag når jeg lige har et passende projekt. Og farven Shire er jeg helt vild med.

    Kh. Maja (mailtilmaja(a)gmail.com)

    SvarSlet
  28. Det ville jeg gerne vinde! Det kunne give mig et skub videre med strikkeriet. Jeg ville gerne vinde det i Walnutt farven.
    signerasknielsen@gmail.com

    SvarSlet
  29. Lækre farver, især Silver Spruce!! Den er jeg helt pjattet med, og må meget gerne ende hjemme hos mig. 😊
    Lea.puf@gmail.com

    SvarSlet
  30. Iha, er der noget mere lækkert en dejlig uldgarn?!
    Jeg vil mægtig gerne være med og ville nok vælge Silver Spruce 9322, hvis jeg skulle være så heldig at vinde.

    mementovivere-dk (at) hotmail.com

    SvarSlet
  31. Sikke en dejlig Give Away! Der er godt nok mange lækre farver. Jeg vælger Baby Rose 9442, hvis jeg skulle være så heldig at vinde.

    anitahjorthhansen@hotmail.com

    SvarSlet
  32. whauuu hvor lækkert. Jeg vil gerne vinde Monmartre 2423, min mail tulipan1607@gmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg vil rigtig gerne prøve det lækker garn. Hvis jeg skulle være heldig at vinde denne flotte give away må det gerne være Heather

    SvarSlet
  34. Ups det driller lidt 😊 min mail er : walsh@cabboss.dk

    SvarSlet
  35. Westpoint Blue 9325 + Summer Night 2424
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  36. Uh det ser lækkert ud ! Jeg prøver lykken og ønkser mig 2 stk summer sky :)

    SvarSlet
  37. Jeg er vild med Silver Spruce! Den er laber. Pescno@gmail.com

    SvarSlet
  38. Alt for lækkert <3
    Krydser fingre for 2 nøgler walnut :)
    fredeogfiesmor@gmail.com

    SvarSlet
  39. Super skøn give-away.
    Har længe gerne ville prøve cascade garnet, og her er jo en dejlig chance. :-)

    Jette(snabel a)danlogic.dk

    SvarSlet
  40. Hov, glemte helt at skrive hvilken farve, hvis jeg nu skulle vinde. Det må blive provence eller walnut eller summer sky eller .......

    SvarSlet
  41. Arg, det er svært at vælge... Men en af mine yndlings må være Amethyst 9453 :)

    SvarSlet
  42. Lækker giveaway - hvis jeg skulle være den heldige, ville mit farvevalg være en grøn, for det er min ynglingsfarve - Celery 9407 ser superflot ud :)
    aslaug64@gmail.com

    SvarSlet
  43. Lækker giveaway. Tror det ender med Heather, men der er godt nok mange lækre at vælge imellem.
    Har du forresten set min giveaway.
    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  44. Fedt!! den vil jeg gerne vinde :) Det ser ret lækkert ud det garn :) Hvis jeg vinder skal farven skal være Provence...
    susanbabbel1981@gmail.com
    Kh. Susan

    SvarSlet
  45. Det ville være fantastisk at vinde 2 nøgler Heather. Til et lækkert tørklæde nu hvor den kolde tid står for døren.
    kh Ulla

    SvarSlet
  46. Lavender:D

    trinesopskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  47. Lækkert!! Jeg er vild med Monmartre 2423. :)

    SvarSlet
  48. Skøn give away. Hvis jeg skulle blive den heldige, ville jeg vælge Aster.
    Solskinshilsen fra Hanne, Randers
    hkmeldgaard @ youmail.dk

    SvarSlet
  49. Mystic purple, helt klart. Sikke en flot premie. Krydser fingre for mig selv ( smil).

    SvarSlet
  50. Nydelig garn i vakre farger. Hvis jeg vinner så ønsker jeg garn i fargen babyrose 9442. Jeg venter et nytt barnebarn og tror det blir en pike. Da skal garnet brukes på henne :)).

    SvarSlet
  51. Jeg elsker garn og jobber også med garn.
    For tiden prøver jeg ut brune nyanser ( er alltid på de rødorange.....) og siden jeg elsker valnøtter, ønsker jeg Walnut 8013........ Hvis jeg er den heldige :)
    PS: vil bare si du har en fin blogg, som jeg stadig er inne og ser på, men ikke kommenterer.......

    SvarSlet
  52. Nøj, det ser lækkert ud. Kunne da rigtig godt tænke mig at vinde Silver spruce

    SvarSlet
  53. Wow hvor lækkert garn og skøn webshop!
    Jeg er vild med Silver Spruce :-)

    mail@stjernekyz.dk

    SvarSlet
  54. Lækkert garn og det skal være Heather 2420 hvis jeg er den heldige :-)
    Kh Hanne
    Yrsa@mail.dk

    SvarSlet
  55. Er det rom for en nordmann i denne konkurransen, deltar jeg mer enn gjerne :)

    God helg til deg :)

    SvarSlet
  56. Sikke farver - svært at vælge! Yakima 9459 er valget faldet på - efter at have været omkring walnut og de blå nuancer...
    Kh. Kristina

    SvarSlet
  57. Garnet ser lækkert ud og jeg kunne rigtigt godt tænke mig at være én af de heldige vindere. Farvevalget er faldet på Birch 9564. mailadressen er: fruphansen@gmail.com. Fru Hansen

    SvarSlet
  58. Smukke farver. Hvis jeg er heldig vil jeg gerne have provence tinedeis@gmail.com

    SvarSlet
  59. Uh det vil jeg gerne vinde! Er ikke selv den store strikker - faktisk ret så lidt, men har en mor der altid har strikkepinde i hånden og hvor ville det være dejligt at kunne vinde noget garn til hende...!
    Er enig i at der er mange flotte farve, men når man nu skal vælge, så er Silver Spruce min favorit.

    Mvh Rikke (rikkestl@hotmail.com)

    SvarSlet
  60. Den der hedder silverspruce er vildt flot i farven synes jeg....

    SvarSlet
  61. Birch og tweed er mine yndlinge! Håber jeg vinder! Kh Charlotte

    SvarSlet
  62. Birch og silver spruce

    anja8700(a)hotmail.com

    SvarSlet
  63. Uh, jeg kan lige nå at være med. Hvis jeg skulle være så heldig at strikke af med det lækre uld, ville jeg gerne have det i farven silver spruce.
    charlottehitzner@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Jeg ønsker mig farven walnut.
    Camilla.sterll@gmail.com

    Vh Camilla

    SvarSlet
  65. Shire 2445!! ;-) .. Det kunne være så lækkert!!!
    - marlene171@gmail.com

    SvarSlet
  66. Jeg er helt vild med Silver Spruce 9322!
    dyveke.l@gmail.com

    SvarSlet
  67. Super svært at vælge, men jeg tror det bliver Mystic Purple
    brittjuul81@gmail.com

    SvarSlet
  68. Lækkert garn! Jeg er vild med Birch:-)

    SvarSlet
  69. lækker give away :)
    Hvis jeg blev den heldige skulle det være Tweed 7806
    maridium@gmail.com
    - Marie

    SvarSlet
  70. Provence 2425 må være min favorit, altid godt med en lækker uld
    Hilsen Birgith

    SvarSlet
  71. Kombinationen af Birch og yakima er super fed, så dem ville jeg elske at vinde :-)
    Mvh Anne/FruFlittig
    Anne.hoejgaard.kjaer@gmail.com

    SvarSlet
  72. Hvor ser det lækkert ud. Jeg krydser fingre for, at jeg vinder Walnut 8013. Kh Karina (karinawintherhansen@hotmail.com)

    SvarSlet
  73. Det ser ud som rigtigt lækkert garn, så jeg vil gerne være med i lodtrækningen :-)
    Skulle jeg være heldig, er farven Mystic Purple min favorit.

    SvarSlet
  74. Wee, for en lækker give-away...

    Detager med glæde og krydser fingre...

    Hvi jeg er HELDIG, er det farven Walnut 8013

    SvarSlet
  75. Yeah, jeg kan lige nå at være med!!!
    Hvis jeg bliver en af de heldige skal det være min datters ynglingsfarve Westpoint Blue 9325...
    Kh Katrine ( katrineengel@gmail.com)

    SvarSlet
  76. Kan vist lige nå at være med. Vil gerne vinde Doeskin. Rigtig fint garn;)
    nieden@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Jaaaa jeg vil også være med!!! Doeskin er min favorit :)

    Kh

    SvarSlet
  78. Jeg prøver lykken her på falderebet. Tror jeg vælger Silver Spruce :)

    altmann1982@gmail.com

    SvarSlet
  79. Jeg ville gerne vinde garn i farven walnut... og elsker at prøve nyt garn, og jeg kender det Ikke i forvejen.

    SvarSlet
  80. Måske jeg lige kan nå at være med. Hvis jeg er heldig vælger jeg walnut.
    Misen_p@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Orv orv orv, lige på falderebet, men måske jeg er heldig alligevel?!
    Lækker give away og rigtig lækkert garn! :)
    - jeg ønsker mig Tweed til tiltrængte elefanthuer.

    SvarSlet
  82. Hvilke skønne garner. Selvom jeg sjældent deltager kan jeg bare ikke lade være med at deltage i denne "give away". Om ikke andet så bare for at tilkendegive min begejstring for dette garn.
    Mystic Purple er min favorit.
    Hedvigkeramik@gmail.com

    SvarSlet
  83. Doeskin :) den er virkelig smuk! Og har vel lov at håbe skønt jeg aldrig vinder noget :(

    SvarSlet
  84. Helt igennem smukt garn!!! Jeg kunne ønske mig den smukke farve, der hedder "Silver Spruce 9322"
    mail: magnusson@ofir.dk

    SvarSlet
  85. Jeg smider et lod i puljen og håber jeg når det ;-)

    SvarSlet
  86. Uh jeg kan vist lige nå det og kan sagtens bruge noget mere lækkert garn til mit strikkeeventyr :) jeg ville vælge Doeskin 8012 :) - mail@lutteridyl.dk

    SvarSlet
  87. Håber jeg lige kan nå at være med om farven birch.
    net@jubije.dk

    SvarSlet
  88. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  89. Uh jeg vil meget gerne deltage - håber på en baby rose :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...