lørdag den 14. september 2013

Babystrik til min store baby

Jeg har strikket en body til søde Esther, som snart er stor nok til at starte i dagpleje. Her i byen er der kun dagplejere og ikke vuggestue. Kommunen har fyret en masse dagplejere, så vi var efterhånden rigtig nervøse for, om vi ville kunne få Esther passet her i byen. Heldigvis fik vi, for få dage siden, besked om, at Esther kan få en dagplejeplads hos en super sød naturdagplejer, vi kender godt i forvejen. Skønt!

Der er endelig
så småt kommet gang i mit strikkeri igen. Her har jeg strikket en rigtig let og fin body. Opskrift er fra Askeladen i Århus.

10 kommentarer:

  1. NØJ en fed strik!! Hvor er opskriften fra? Ser hetl vildt godt ud!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julie Maria. Mange tak :-) Som nævnt ovenfor er opskriften fundet hos Askeladen i Århus ;-)

      Slet
  2. Det er gået op for mig på instagram at du jo bor i good old Longriver, (jeg må ikke ha' fuldt helt godt nok med her på bloggen) der er jeg opvokset og det bliver bare lidt sjovere og mere hyggeligt at læse dine indlæg efter jeg har fundet ud af det :-) Gad vide om der er flere naturdagplejere ellers er en af mine venners datter lige startet samme sted

    SvarSlet
  3. Åh ja, longriver rocks!! Hvor hyggeligt, Linen!!
    Jeg kender til 2 naturdagplejere. Vores bor tæt på åen, og den anden bor uden for byen. Vi håber der er et jævnaldrende barn, så det ku være rigtig fedt, hvis din vens datter var der :-)

    SvarSlet
  4. Ejjjjjj hvor dejligt for jer :-)

    SvarSlet
  5. Den er så flot!! Perfekt til vinter.

    SvarSlet
  6. Den topper sku lækkerhedskurven den body :) Tror jeg skal forbi Askeladen (så er det faktum at jeg ikke kan strikke en mindre forhindring!)

    SvarSlet
  7. Den topper sku lækkerhedskurven den body :) Tror jeg skal forbi Askeladen (så er det faktum at jeg ikke kan strikke en mindre forhindring!)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...