fredag den 8. marts 2013

DIY - Tegn et mønster #7

Det er meget længe siden, jeg sidst har tegnet, men som jeg forklarede i et af mine seneste indlæg, så er det som om min kreativitet har slumret lidt under min graviditet, men nu er den (altså kreativiteten) ved at vende tilbage, hvilket er fantastisk!
Dette mønster har jeg gået med i hovedet i et godt stykke tid. Nu har jeg forsøgt, om det ville fungere på papir. Det synes jeg selv, det gør. Håber du er enig :-)
Nedenfor har jeg lavet en DIY. De runde billeder viser trin for trin, hvordan man gør. Håber I finder rækkefølgen logisk, ellers sig til.
Mønsteret består af rudeformer, som jeg har tegnet i tilfældig rækkefølge og i tilfældige størrelser ved siden af hinanden, så de er i en klynge. 
Materialer - Papiret har jeg købt i Tiger og filtpennen har jeg købt billigt i et af de store supermarkeder (Føtex eller Kvickly. Husker det ikke helt...). Dermed - billige materialer.

Bonusinfo - De runde billeder er lavet på min telefon ved hjælp af to billedredigerings apps - Først Afterglow og derpå PicFrame.
t

9 kommentarer:

  1. Det er et meget smukt mønster og dine tegninger er meget logiske :))

    SvarSlet
  2. Hurra for at kreativiteten blomstrer. Meget flot mønster.

    SvarSlet
  3. Super fint mønster. Min kreativitet blomstre også for tiden, det må være foråret :)

    SvarSlet
  4. Ej den må jeg prøve, den er rigtig fed. Tak fordi du deler... :-D

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare et fedt mønster! Nu MÅ jeg altså også få lavet et!

    SvarSlet
  6. Ih altså. Jeg elsker dine mønstre og det er som regel nogen jeg kan finde ud af at lave også. Du burde lave en bog. Jeg køber den gerne:o)

    SvarSlet
  7. Jeg elsker det og overvejer at overføre det til broderi på en fed grå raglansweat jeg fandt billigt til min datter... Nu må vi se. Jeg overvurderer ofte egne evner.

    SvarSlet
  8. Det er et meget smukt mønster, vil se fantastisk ud på en stor plakat, på en pude eller en sweat :o) Meget nemt at forstå din Diy...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...