mandag den 11. marts 2013

Testing testing - Black board fra Nuar

Herhjemme går vi ikke op i, om børnenes legetøj er drengelegetøj eller pigelegetøj. Legetøj er legetøj. Edith har masser af biler, og dem holder hun meget af at lege med, lige såvel som hun holder af at lege med sine dukker. Derfor var det absolut intet problem for os, at der er "Cars" biler på den fine tavle, vi har fået lov til at teste fra Nuar. Tavlen står foreløbigt i et legehjørne i vores stue, og de afdæmpede farver passer mig fint. Jeg må også indrømme, at jeg indimellem har et lidt anstrengt forhold til den lille Hello Kitty, som også præger mange af Nuars produkter, men jeg er godt klar over, at mange små pige knuselsker hende.
Edith er superglad for tavlen og har tegnet ivrigt på den, lige siden vi modtog den. Den glider ikke ikke på gulvet, når hun tegner, og klapper ikke lige pludselig sammen, og så passer den fint til hendes højde.
Hun er en pige, der elsker at bevæge sig, og jeg tror faktisk, at det passer hende rigtig godt at tegne på tavle, så hun kan stå op og bevæge sig, mens hun tegner.
Dermed er tavlen blevet taget rigtig godt modtaget af en aktiv pige.

NUAR® er et nyt børnemøbeldesign firma, som udelukkende bruger øko-tekstiler og børnevenlig maling. Deres møbler er er holdt i skandinavisk stil med douce og dæmpede nuancer, og produkter er dekoreret med enten hello Hello Kitty og motiver fra Cars og kollektionen kan købes I ILVA online og i butikkerne landet over.
Har du lyst, kan du deltage i en konkurrence på FB og vinde et Hello Kitty eller et Cars børneværelse til værdi af ca. 3000.00 Dkk. Vinderes trækkes d. 12. April. 
Deltag her fra computer: https://www.facebook.com/nuarliving/app_422560527825494 
Deltag på dette link, hvis du er på mobilen: http://bit.ly/11GptlP

1 kommentar:

  1. Den ser også fin ud. Og dejligt med et stykke legetøj der ikke er klisteret i i div forskellige farver.Så man kan have den i stuen uden at den skriger: plastic. Jeg har heller ikke gået op i drenge/pigelegtøj. Min søn elskede dukke Sara og legede med hende gennem næsten hele hans børnehave. :) Dejlig dragt din datter har på. <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...