søndag den 3. marts 2013

Forår i luften

 
Den opmærksomme læser har måske bemærket, at dette er fjerde dag i træk, Søhesten poster et indlæg. Fjerde dag! I træk!
Mon mine lidt sløve blogtendenser er på vej retur? Det ku da være rart. Og hyggeligt.
2012 var et dejligt år, men også sådan et år, hvor der skete en masse, der opslugte min opmærksomhed. Der var nogle store opgaver, der skulle skrives, et halvt hus der skulle renoveres, og en uddannelse der skulle afsluttes, men opmærksomheds- og energisluger nr 1 var uden tvivl, den kæmpe dunk jeg slæbte rundt på. Der er stadig en masse babyfedt at klaske rundt med, men energien er ved at komme tilbage. Og vigtigst, kreativiteten er ved at vende tilbage! Der er ikke altid tid til at lave så meget, men krea-tankerne vrimler, og halleluja, hvor er det dejligt!
Vidste I forresten, at Søhesten har eksisteret i over 4 år?! Det er ret mange, hva? Det gik lige op for mig for nylig. Den blev 4 år i slutningen af dec. men der fik vi jo den skønne, dejlige lille E. Mon der er en give away på trapperne. Egentlig ikke, men det kan der da snart komme ;-) Skal bare lige tænke over, hvad der skal gives væk...
Jo, der sker noget med energien, og mon ikke det er fordi, foråret er lige på trapperne? Jeg er så klar! Til grønne blade, blomster og sol.

12 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage
    Dejlige forårsstemte billeder
    Kh camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Camilla :-) Det er så skønt med forårsstemning. Glæder mig til det er "ægte" forår :-)

      Slet
  2. Det er så dejligt at du er rigtigt tilbage nu - og skønt at kreativiteten også er kommet igen, håber snart vi kan mødes så vi kan krea-hygge.

    Kh Maja

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også godt at være tilbage! Har virkelige ikke kunnet forstå, hvor min kreativitet blev af, men så var det jo bare hormonerne, der havde invaderet krea-pladsen i min hjerne ;-) Nu synes jeg snart, vi skal gøre noget alvorligt ved krea-hygge-planerne. Jeg kan ret så ofte, hvis bare lille E også kan være med. Lad os Facebooke om det, Maja :-)

      Slet
  3. Ja tak til forår. :)

    Og tillykke med de fire år...

    SvarSlet
    Svar
    1. Forår er det bedste. Og tak! 4 år er ret lang tid, men det føles egentlig ikke som om jeg har været i gang så længe. Tiden flyver :-)

      Slet
  4. Congratulations!!! :) xo

    SvarSlet
  5. Dejligt med et energiboost. Tillykke med blogfødselsdagen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;-) Så dejligt med energiboost! Jeg kan virkelig mærke, at jeg blomstrer lidt i takt med at foråret rykker nærmere. Skøn fornemmelse :-)

      Slet
  6. Søde trine, glæder mig til at læse endnu flere indlæg fra dig! :-) og jep det er SKØNT med forår! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Lea. Og i lige måde!
      Ku være dejligt hvis jeg kunne holde Søhesten mere ved lige. Den har været lige lovlig forsømt.
      Og ja, forår rocks big time! ;-D

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...