fredag den 22. juli 2011

Overspringshandlings/oprydnings give away...ER TRUKKET!

VINDEREN ER TRUKKET
Så var det lige, at man så Søhesten, der egentlig skulle læse til eksamen, men som fandt ud af at det lige pludselig er meget sjovere at rydde op...
Måske der i blogland er folk, som har lyst til at overtage en stor bunke kasseret stof fra mine gemmer? Jeg kan ikke helt nænne bare at sende det til genbrug.
Her er lidt af hvert fra duge og hele dynebetræk til bittebitte små stofrester. Jeg er ikke helt færdig med at rydde op, så der bliver nok tilføjet lidt mere stof end der ses her på billederne.
Det  eneste du skal gøre, hvis du vil hjælpe mig af med stofferne, er at skrive en kommentar på dette indlæg. Så trækker jeg lod på onsdag (d. 27/7) og sender stoffet på torsdag :-)

90 kommentarer:

  1. Hvem vil ikke gerne have fingrene i lækre stoffer :)

    SvarSlet
  2. Kære Trine

    HMM hvor jeg kender det med at læse til eksamen - og man vil hellere en masse andre ting - vil da helt klart være med

    SvarSlet
  3. Uhh, stof ja tak. Så du må gerne vælge mig.

    SvarSlet
  4. Mig, mig, mig! Jeg eeeeelsker genbrugstoffer!

    SvarSlet
  5. Uhha, det stof kunne jeg godt bruge :)

    SvarSlet
  6. Ej hvor lækkert. Jeg vil rigtig gerne vinde det :)

    SvarSlet
  7. Hej

    Den er jeg med på

    God weekend

    SvarSlet
  8. Det kunne jeg godt bruge! Håber du trækker mig ;)
    Pøjpøj med eksaminerne
    Kh. Line

    SvarSlet
  9. genialt og gavmildt! Jeg agerer gerne genbrugs :-)
    Mange hilsner
    Dorte - ds_dorte (snabel-a) hotmail.com

    SvarSlet
  10. nøøøøjj det ville være skønt at vinde nogen af dine stoffer:)

    SvarSlet
  11. Uh lala - sikke da et hit - det er godt vi i blogland ælsker stoffer ;-), og ælsker at afhjælpe folk med stoffer :-)

    Frk.Munk - Gó weekend

    SvarSlet
  12. Overspringshandlinger...kender det alt for godt. Tror ikke vi nogensinde har haft det så rent og fået så meget hjemmebag, som da jeg skrev hovedopgave på HD ;o). Hjælper dig meget gerne af med dit "rod" ;o)

    SvarSlet
  13. Hehe...jeg er også i gang med at sortere ud i stofferne, men der er jo ikke noget som andres rester, så jeg er helt sikkert med:)

    SvarSlet
  14. Bare send dem til mig ;0)

    SvarSlet
  15. Jep, her sidder jeg så og burde også læse til eksamen. Har dog læst siden kl 8 i morges, så er det ikke ok med en lille pause?! Jeg har helt ondt i popo'en.. Nå, det hjælper at sidder foran comp i blogland jo ikke på. MEN jeg overtager gerne dine rester :0)

    SvarSlet
  16. Ihhh hvor spændende. Skal da helt sikkert være med i din oprydnings give away!!! -og hvor er det egentlig en god ide. Jeg har også været ved at rydde op i mine stoffer. Men nænner heller ikke at smide dem ud. hmm... måske jeg skulle snuppe din ide. ;-P

    mvh Kristiane

    SvarSlet
  17. Jeg siger da JOW TAK ;-)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  18. Jeg vil også gerne være med:-)

    SvarSlet
  19. Nøj en lækker lækker lækker give away. jeg er helt klart med.

    Mvh Mette

    SvarSlet
  20. Lyder som en lækker give away - du må gerne vælge mig :)

    SvarSlet
  21. Uh, trine hvor NAJS! Hopper med i bunken :)

    SvarSlet
  22. Jeg har ikke helt plads - og dog :-) Mette

    SvarSlet
  23. De lækre stoffer kunne da nemt få en plads hos mig! 7-9-13

    Fortsat god dag /Heidi

    SvarSlet
  24. Fedt med en win-win give way til alle os der elsker at fylde lageret m stof.

    SvarSlet
  25. Jeg er også super meget med! Og jeg elsker at følge din blog, for du laver bare skønne ting.
    Knus Elsebeth mit-stuff

    SvarSlet
  26. Jeg vil med glæde hjælpe dig med at ryde op i dit lager :)

    SvarSlet
  27. Sådan nogle fine stoffer kan man da kun være interesseret i :-)....De vil passe fint til puder og diverse nipserier til min nye gamle campingvogn..

    SvarSlet
  28. Ja det må da hellere end gerne komme og bo her hos mig :-)

    SvarSlet
  29. Smider fluks en kommentar, for vil meget gerne være med.

    SvarSlet
  30. Aiiii, så pyt!!! Jeg vil gerne hjælpe dig af med det :)

    SvarSlet
  31. Nøj det ville jeg mægtig gerne have fingrene i.. Uh spændende om heldet er med mig.. :-) altid godt med overspringshandlinger.. hi hi (slabadubadelle.blogspot.com - desværre kan jeg fortsat ikke kommentere ordentligt.. :-(

    SvarSlet
  32. Eyyyy det vil jeg da i hvert fald gerne deltage i :D

    SvarSlet
  33. Det hjælper jeg dig gerne af med :)).

    SvarSlet
  34. JA tak, jeg vil hellere end gerne "hjælpe" dig af med sådan en bunke lækkerier!

    SvarSlet
  35. Uha!! Jeg vil meeeeget gerne hjælpe dig af med noget (eller det hele) af dit stof!!

    SvarSlet
  36. Hold da op en samling lækkerier....i´m in:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  37. Uh det kunne jeg helt klart godt tænke mig at hjælpe dig med at jeg overtager :)
    Håber du snart får læst til til eksamen :)
    KH Micha

    SvarSlet
  38. jamen selvfølgelig vil jeg rigtig gerne deltage, det er da en lækker give away!! Hvis jeg er så heldig at vinde, så er jeg lige på ferie indtil næste weekend!

    SvarSlet
  39. Jamen altså - det er da super lækkert stof! Det må gerne bo hos mig (jeg har nemlig ikke så meget i forvejen;-))

    KH
    Anna

    SvarSlet
  40. jeg deltager gerne.. altid hyggeligt med en give away...

    SvarSlet
  41. Jeg er selvfølgelig også med:o)

    SvarSlet
  42. Jamen altså...jeg kan da godt hjælpe dig af med nogle af dine skønne tekstiler. Jeg lover at de får et godt hjem her hos mig...

    SvarSlet
  43. Orv, der er da mange fine stykker i mellem! :)
    Jeg er helt klart med i kampen.
    God weekend

    SvarSlet
  44. Uh mig, mig, mig. For jeg har jo masser af plads og næsten intet stof i forevejen :-)

    SvarSlet
  45. ihhhh, jeg vil gerne være med....

    SvarSlet
  46. Det er næsten for godt til at være sandt! :)

    SvarSlet
  47. Takk for søte og varmende ord. Vi behøver det nå. Vi er i sjokk og er glade for støtte fra Danmark.
    Klem/knus!

    SvarSlet
  48. Uhauhauha! Det vil jeg da helt sikkert gerne overtage. :)

    SvarSlet
  49. jeg hjælper dig gerne af med den bunke stof ... ja tak :)

    SvarSlet
  50. Jeg smider en kommentar og håber det bedste.

    Mvh Karin
    spaceblue@sol.dk
    (er dog på ferie når vinderen udtrækkes og svarer nok først på mails efter d. 3 august).

    SvarSlet
  51. Den stak vil få det rigtig godt hos mig ;)

    SvarSlet
  52. Sikke meget fint stof, det ville bo rigtig godt hos mig :)

    SvarSlet
  53. Gerne!

    (og p.s. - nej, det er ikke dig, der overfortolkede :-))

    SvarSlet
  54. Follower no 480 melder sig gerne frivilligt til overtagning :)

    SvarSlet
  55. JEG overtager gerne dine rester :p

    mickromackro@gmail.com
    www.muabi.dk

    SvarSlet
  56. Er der noget vildere end stofrester? Jeg tror det ikke ;) Er helt sikkert med.

    SvarSlet
  57. Jeg vil gerne være den glade modtager.. :))

    Kh MorStine

    SvarSlet
  58. Jeg giver dem gerne et nyt hjem :)

    SvarSlet
  59. Send du bare dit "rod" til MIG Kh Stine

    SvarSlet
  60. I ja tak - og tak for bamsestof - jeg sender dit i morgen :-)

    SvarSlet
  61. For en skatt!! Jeg sier ja takk og krysser fingrene for at disse blir sendt min veg :)

    SvarSlet
  62. Det ville jo være fantastisk!
    Jeg har en forfærdelig lyst til at sy i øjeblikket, men da jeg i øjeblikket er uden indtægt (Er jobsøgende, og hverken kan eller vil ikke være på kontanthjælp), har jeg jo desværre ingen penge til hverken stof eller fornøjelser. Det er bare en smule surt, haha.

    SvarSlet
  63. Som du selv skriver kan det være svært at sige stop, og det har jeg heller ikke tænkt mig at gøre, så jeg krydser alt hvad jeg kan..

    SvarSlet
  64. Uha - det er da lækkerier du har der :) Jeg vil meget gerne deltage - står jo lige og skal bruge en masse forskellige stoffer til mit tæppe ;) Kh Dorte

    SvarSlet
  65. Sikke en dejlig give away - og jeg giver dig ret - langt bedre at rydde op i hobby-bunken end at læse op til eksamen... godt man er over det pjat ;)
    Laver snart selv en lille give away - er ny i Blogland, men nu skal det prøves. Følg med her:
    http://detgroennefaar.blogspot.com/
    Sommerkram fra det grønne fårs mor,
    Janni

    SvarSlet
  66. Det ser jo alt for fristende ud, til ikke at hoppe med på :D

    SvarSlet
  67. Man kunne jo risikere at være heldig.
    Gode hilsner
    Eva

    SvarSlet
  68. WOW! FEDT
    JEG VIL VIIIINDE!!!!

    Kontakt mig her: http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  69. Super - jeg krydser fingre for en lodtrækningssejr

    SvarSlet
  70. Sikke dog nogle lækre stofrester, har ledt efter det med dalmatiner i evigheder, så her vil jeg da gerne være med.

    Kan ikke få den til at sende som andet end "Anonym", men er ny her i blogland, se gerne min blog
    http://dktiger.blogspot.com/

    SvarSlet
  71. Jeg kan vist lige nå at være med :)

    SvarSlet
  72. Jeg er med på et lod. Er lige startet med at sy, så er meget på jagt efter stof og prøve kræfter med:-)
    Mvh. Louise (louiseutopia@hotmail.com)

    SvarSlet
  73. ihh jeg vil da rigtig gerne hjælpe dig med at komme af med noget af det ;)

    SvarSlet
  74. Ekstra stof kan man jo aaaaltid bruge :-)

    SvarSlet
  75. Det vil jeg da meget gerne have fingrene i. God sommer til dig
    Kh Stina

    SvarSlet
  76. Oj, dette gikk jeg nesten glipp av. Selvsagt ønsker jeg å bli med i trekningen, flotte stoffer. Klem =)

    SvarSlet
  77. Det stof kunne jeg godt tænbke mig :)

    SvarSlet
  78. Ihh, det kunne jeg godt bruge til nogle fine ting :0)

    SvarSlet
  79. Hmm, det ser sørme godt ud. Jeg er med :-)

    SvarSlet
  80. Ja da.... jeg er med!!! Krydse krydse fingre!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  81. Uha det ser spændende ud det du har i din give away og det vil jeg gerne have fingrene i...:-)
    Og det ville da være perfekt at starte ferien med en lille pakke..
    Hilsen Trine
    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  82. skøn skøn give away - jeg er med :)

    SvarSlet
  83. Det kunne jeg da godt tænke mig at vinde :D
    louisedah@hotmail.com

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...