onsdag den 30. marts 2011

Photospam fra Vingummibamsens værelse

For knap en uge siden viste jeg Vingummibamsens værelse frem hos Mia, men nu er det som om, Søhesten synes, at billederne også skal vises herinde.
Værsgo at kigge jer lidt omkring :-)

 
 
 
 
 
 
 
 
Vi bor i et lille, gammelt, lavloftet bindingsværkhus. Ediths værelse var engang en del af stuen, men så satte vi væg og dør op, så den lille dame kunne sove for vores larm. Rummet er ikke ret stort, men det er til gengæld fyldt op til randen med alle mulige fine sager, som især jeg ikke kunne stå for. Mange af Ediths ting er genbrugsfund. Gyngehesten er både en af Ediths og mine favoritter.
Inden for det næste år skal vi renovere lidt på huset, og så får Edith et helt nyt værelse. Jeg har planer om, at der til den tid skal installeres legekøkken. Spændende!

Mamma Mia viser en hel masse fine børneværelser på sin blog. Meget inspirerende!

8 kommentarer:

  1. Tak for linksene!

    Edith bor så skønt! Og den orm i æblet, den elsker jeg altså bare! Sådan én havde jeg også som barn! Suk hvem der dog havde gemt alt fra dengang ;) Ja altså jeg har personligt gemt ALT! Men det har mine forældre så ikke !

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Tak og selv tak :-)
    Ormen fandt jeg for ikke så længe siden i en genbrugs. Den er så skøn og spiller den sødeste melodi, når man trykker hovedet ned i æblet. Håber du også finder den igen, så du kan mindes de gode gamle dage. Jeg vil også gemme alle de gode ting til Edith. Mine forældre har gemt mange af mine ting, og det er altså guld værd!!

    SvarSlet
  3. Ang. Ormen i Æblet, så har jeg tit stødt på dem i div. Genbrugser (Genial gave iøvrigt!).

    Edith´s værelse ser da skønt ud- tak for billederne!
    Jeg elsker din sans for de små hyggelige og personlige detaljer og for den varme dine billeder viser!

    Kh Christina

    SvarSlet
  4. Åh hun bor nu altså rigtig fint, jeres vingummi!

    SvarSlet
  5. Tak for kigget!! Hun bor vel nok dejligt... Det ser vældig hyggeligt og rart ud... Hun er da en heldig vingummibamse... :))

    God dag!!

    /Stine

    SvarSlet
  6. Må vi vise det fine værelse på vores blog og omtale din blog?

    Mvh Foraeldremanualen.dk

    SvarSlet
  7. Hej Maria.
    Det må I sandelig meget gerne :-)
    MVH Trine

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...