lørdag den 26. marts 2011

Loppelands Blogtræf

I dag har været en rigtig god dag! Først købte jeg mig en virkelig fed ting til mig selv (mere om den i næste indlæg), og så drog jeg til Kristins blogtræf, som begyndte i "Loppeland" i nærheden af Randers. Loppeland er en stor staldbygning fyldt med alverdens genbrugsguld. Nøj, der var mange gode ting og sager, og oven i købet til rigtig gode priser. Der skal jeg helt sikkert ud igen!
Efter en ordentlig dosis lopper og nogle lækre køb (også mere om det senere), drog vi hjem til Kristin og smovsede os i kaffe og kager!
Til sidst blev der traditionen tro byttet retrostof, og jeg kom hjem med en fantastisk bunke.
Tak for en skøn dag.

13 kommentarer:

  1. Selv tak, Trine! Hvor var det dejligt endelig at møde dig. Det må vi gøre om en anden go gang! KH Lisbeth

    SvarSlet
  2. Ih ja, hvor var det bare SÅ mega hyggeligt :) Godt selskab, lækre kager, genbrugsguld i lange baner og søde søde bloggere, så bliver det vist ikke meget bedre :D

    SvarSlet
  3. ... p.s. Jeg har lige linket til dine fine billeder ovre hos mig... mit kamera lå som sædvanlig derhjemme når det burde ligge i tasken... Pffft! Typisk!!!

    SvarSlet
  4. Selv tak for idag! Jeg havde også en virkelig hyggelig dag. - Den gik bare alt for hurtigt :o)

    SvarSlet
  5. Hei=)
    Dit vil jeg også! Herlig å ha en slik mulighet da.
    Fortsatt god helg til deg og dine!=)

    SvarSlet
  6. Ej, lyder vel nok hyggeligt! Bare man boede tættere på ;-)
    Kram B

    SvarSlet
  7. Tak for en rigtig hyggelig eftermiddag til Jer alle - dejligt at hilse på Jer.
    God søndag til Jer
    Kh Stina

    SvarSlet
  8. Hejsa...
    Flot blog du har der.. Jeg er for noget siden blevet en af dine faste læsere.. Kunne du mon fortælle mig hvor loppeland ligger - da jeg bor i Randers? Dine billeder er jo så fantastiske at det må opleves live.. Ha ha
    KH Iben

    SvarSlet
  9. Jeg melder mig også i koret og siger tak for i går:).

    p.s. Loppeland ligger i Bjergby

    SvarSlet
  10. Hej, ser bare så hyggeligt ud.
    Har du en adresse på Loppeland i Bjergby? Hedder det loppeland? har forsøgt at finde det på nettet, men uden held.

    Kram
    Gitte

    SvarSlet
  11. Hej Gitte.
    Desværre :-(
    Jeg tror ikke loppeland har åbent så ofte. Jeg skrev mig på en sms-liste, så jeg ville få besked, når de har åbent, men jeg har kun modtaget nogle enkelte sms'er, og det er ved at være noget tid siden sidst. Ked af at jeg ikke kunne hjælpe. Måske kan Kristin med bloggen "albert og will" hjælpe dig :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...