torsdag den 31. marts 2011

Hvor blev alle mine penge af?

I dag fik jeg klippet de slidte lokker, hvilket var virkelig, virkelig tiltrængt. Nu krøller håret lystigt og gør mig i (endnu mere) forårshumør. Jeg fik også brugt penge på en ny blå forårsjakke.
Bagefter tog jeg i City Stoffer på Park Allé og købte neopren, liberty og lynlås. Næste projekt: Note Book etui. Jeg har aldrig syet lynlås i noget som helst før, så det bliver lidt spændende.
Nu er alle mine pengene vist også brugt. Ups!

Beklager forøvrigt den lidt ringe billedkvalitet. Det er næsten jo helt Liberty blasfemi...

8 kommentarer:

  1. Lynlåse... Uha, dem er jeg ikke gode venner med! Men mon ikke det går glat for en håndarbejdslærer som dig ;o)
    Glæder mig til at se resultatet, det ser spændende ud!

    SvarSlet
  2. Uha, det koster altid en formue med de frisørture, men det er det hele værd....:-) glæder mig til at se den nye libertybeklædning. Heldig lille maskine.

    SvarSlet
  3. Skønt at gå weekenden - og det gode vejr i møde, med nyklippet hår og lækkert stof!:)

    SvarSlet
  4. Uh, Trine! Du skal igang med en notebook-sleeve :D Hvor mega godt :) Håber fritsen er flot, når nu de har rippet dig :D Fik lige en kop kaffe med Lisa i går og hun er MEGET klar på genbrugsræs med base hos dig :)

    SvarSlet
  5. Åh, jeg gad da godt se din nye frisure!!

    Lynlåsen får du helt sikkert til, det er ikke så svært når man først er igang:)

    SvarSlet
  6. Sikke et sejt projekt at kaste sig ud i...glæder mig til at se resultatet:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Hehe! besøk hos frisøren blir jo aldri billig men gud så kjekt:)

    SvarSlet
  8. Dejlige udgifter du har haft :) Jeg kan da hurtigt komme i tanke om andre ting, hvor man ikke føler, man har fået en snus for pengene - p-bøde f.eks.
    Det skal sagtens gå med lynlåsen. Jeg anbefaler ri-sting.
    Rigtig god weekend!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...