søndag den 13. marts 2011

Et indirekte spark i nummi - Sofavæg

 Jeg tror måske, at dette indlæg for alvor gav mig et lille indirekte spark bagi og fik mig motiveret mig til endelig at få hængt en bunke billeder op over sofaen. Jeg har længe gerne villet gøre det, men jeg skulle bruge lidt hjælp fra kærestens overarme, for de gamle mure kan godt være svære at ha med at gøre. Kæresten er en travl mand, og så har jeg åbenbart ikke kunnet tage mig sammen...før nu! Juhu!
Nu hænger billederne fint i vores lavloftede hus, side om side med de små ny-kreerede fugle.
Det blev til en masse billeder af dyr, et af vingummibamsen, et af hænder (som er et tryk min veninde har lavet for mange år siden), et billede af Elvis og et billede af vores hus som det så ud i gamle, gamle dage.
Kæresten var naturligvis med til at udvælge de fleste billeder, og nu er hele den lille familie glade for at ha noget fint at kigge på.
Mens jeg (med lidt assistance) hang billeder op, sov Edith og kæresten multitaskede (ja, det kan lade sig gøre!) og gik uopfordret rengørings-bananas i soveværelset. Absolut ingen klager fra mig :-)

Bonusinfo: Grunden til der sidder en lille giraf på Scherfigs flodheste-billede, er at jeg fik knækket hjørnet af glasset, umiddelbart efter jeg købte det. Typisk mig!

Desuden har kæresten, til min store glæde, langt om længe og af ukendt årsag accepteret mit rådyr-billede.

6 kommentarer:

  1. Sikke en masse fine billeder.
    Den væg bliver man aldrig træt af at kigge på! :)

    SvarSlet
  2. Ovra nogle fiiiine prints - tak for love-linket ;0) Din væg er bare blevet smaddersmart - NYD den... Klem

    SvarSlet
  3. Hej Mette - Tak for de søde ord. Dejligt at du synes om billederne :-)

    Og hej til dig Trillingsgaard - Takker igen for lige at minde mig om at komme i gang ;-)
    Vi nyder den i stor stil. Jeg fik desværre ikke taget før billeder, men det er altså blevet meget bedre!

    SvarSlet
  4. Hej datter

    Hvor ser det bare hyggelig ud, lige hvad der manglede (hvor er billedet af dine søde forældre)?

    MOR

    SvarSlet
  5. Hey, jeg genkender Ko-puden under din fine billedvæg.

    Glædelig søndag aften.
    Kirsten

    SvarSlet
  6. Hvor fint Trine! Sjovt at se jeres fine hus fra tidligere tider

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...