lørdag den 11. december 2010

Knuff med smukt papir


Jeg har købt en masse Knuff tidsskriftsamlere i Ikea. De er af træ og derfor mere holdbare end de slidte og kedelige papir-nogle, vi havde i forvejen. Jeg har valgt, at de alle 8 skal pyntes med smukt papir.
Ud over rengøring (ja, det er flere uger siden, vi sidst gik rengøring-bananas. KLAMT!), så skal disse prydes med en masse forskelligt papir. Som I kan se har jeg har også pyntet endnu en kasse.
Lørdag er en virkelig god dag, og især fordi Edith først vågnede 8.30 i morges. Dygtig pige! Særligt skønt, fordi jeg kom sent i seng i går efter en aften i selskab med en flok gode veninder.
Derud over klan jeg også fortælle, at Edith for første gang gået fra den ene ende af stuen til den anden. Yay! Stor pige!
Senere i dag viser jeg, hvad jeg har købt af Mamma Mia :-)
God lørdag til blogland!

4 kommentarer:

  1. Disse ble veldig fine. Jeg trenger også orden - så kanskje jeg skulle prøve meg selv ;) - Så var det jo veldig fint papir du hadde også. Smukt resultat!

    SvarSlet
  2. Ih tak skal du ha!
    Jeg er også fint tilfreds. Det skal nok ende med at blive en kønnere reol, nu hvor der kommer flere farver og mønstre på.

    SvarSlet
  3. Hej.. Hvor er de flot, hvor har købt de flottegave papir.

    SvarSlet
  4. Hej Harima.
    Tak :-)
    Papiret er lidt kraftigere end gavepapir. Noget af det er fra Rie Elise Larsen, noget er retro-tapet og noget er fra Bungalow :-)
    Du kan købe noget af det i ex Boxdelux, som har en webshop.
    Ellers prøv at google dig frem :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...