lørdag den 11. december 2010

Kitschet ophæng med strikket gris



En lille værtindegave til min veninde, inspireret af Rie Elise Larsen ophæng.
Grisen er strikket efter en opskrift Anne-Dorthe Grigaff's "Strikkede dyr" (rigtig god strikkebog til begyndere),  perlepladen er lavet af Hama Mini efter fri fantasi, snoren er broderigarn (Tip: Jeg køber kun mit broderigarn i genbrugsbutikker. Her kan man gøre nogle virkelige scoops, da den slags kan koste en hel del i krea-butikkerne (altså hvis man skal ha den gode, glansfulde kvalitet).
Jeg kan ikke helt finde ud af, om den er fed eller underlig, men veninden virkede glad, så det må være et ok tegn.
Grisen har jeg forresten strikket en gang før. Ser HER.

8 kommentarer:

  1. Jeg synes den er rigtig fin...især grisen er rigtig cute. Den kan jeg slet ikke stå for. I øvrigt, Trine, så fik jeg ikke lige kommenteret på dit indlæg om hulkrus-trøjen, du strikkede. Den blev skide flot - masser af strikke-props til dig og fortsat god weekend ;O)

    KH Lone

    SvarSlet
  2. Tittet innom siden din og blir inspirert! Utrolig fin gris :) Er selv nybegynner i strikke- verden og kunne godt tenke meg å kjøpe den boken. Kanskje noe å føre opp på ønskelisten til jul.. Du må ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlet
  3. Lone - Tak fort din søde kommentar. Kender du det med at man laver et eller andet, og så er det svært at se, om det fungerer eller ej?
    Og tak for ros for hulkrus-trøjen :-)
    Den er vi også ret godt tilfredse med min datter og jeg :-)

    Katrine - Skønt at kunne inspirere! Det er jeg SÅ glad for at høre, kan du tro! Hvis du får fingrene i strikkebogen og får problemer, er du altid velkommen til at høre, om jeg kan hjælpe. Held og lykke med strikkeriet!
    Også en skøn søndag til dig :-)

    KH Trine

    SvarSlet
  4. Hej - så faldt jeg lige over en søhest!! ;0) Sikke fin din neon snefnug er? I'm in looooove... Sød blog du har her - melder mig lige som fast læser..

    Klem Louise
    http://frk-trillingsgaard.blogspot.com/ - du er velkommen inde hos mig!

    SvarSlet
  5. He he he he, fantastisk med den strikkede gris. melder mig liiiige som fast læser :-)

    SvarSlet
  6. Ja, øf øf :-)
    Du skal være hjertelig velkommen her på En Søhest. Jeg holder meget af alle mine søde fste læsere :-)

    SvarSlet
  7. flot flot flot flot flot!!! Flotheden er i top ;-)

    SvarSlet
  8. Haha! Tusind tak :-) Din sødhed er også i top!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...