onsdag den 9. juni 2010

Bagagerumsmarked i Egå på Lørdag d. 12.


Jeg er på jagt i hele huset for at finde sager, som skal sælges på lørdag. Vi har ikke meget plads, så nu skal vi skille os af med en masse nips, tøj, bøger, puder, tæpper, køkkenustyr osv. Vi skal ha en bod på et lille, privat bagagerumsmarked på Åvænget i Egå (jeg kaldte det loppemarked i mit tidligere indlæg, men måske er det mere et bagagerumsmarked).
Vi boede på et kollegieværelse i et par år på dette sted. Vores bolig var ikke specielt smuk, og lejligheden var vanvittig lille, men sammenholdet på stedet var fantastisk!! Jeg savner stadig stedet, og de mennesker vi lærte at kende, selvom vi har slået os ned i et hus, vi er meget glade for. Men på lørdag vender vi tilbage for en dag med en masse sager, vi ikke har brug for længere. Det bliver så hyggeligt!! Og nøj, hvor jeg krydser fingre for vejret!!
Hvis du bor i området og har lyst til at kigge forbi, er du naturligvis hjertelig velkommen (lokke lokke;-)!! Det er lørdag fra 10-16 :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...