mandag den 31. maj 2010

Award til Søhesten


Jeg har sandelig fået en award hele 2 gange!! Tusind tak søde tøser - det er en ære!!

At modtage en pris som den her forpligter. Jeg skal:
(x) Kopiere awarden ind på min blog for at vise, hvor jeg har modtaget den.
(x) Takke Anette (som jeg kalder Lunde) og Lea og linke til deres blogs.
(x) Linke til 7 andre jeg vil tildele awarden og sprede lidt glæde.
(x) Fortælle 7 ting om mig selv.

Jeg har fået awarden af Anette (Glaphuset) og af Lea (Pif Paf Puf). Begge bloggere er knaldhamrende søde og ultra krea - særligt hækling er deres speciale!!
Jeg kender dem begge i virkeligheden fra de gode gamle dage, hvor vi knoklede løs på en lille landsbyhotel som 'trisser. Mange, mange gode minder!! Skønt vi kan følge hinanden her i blogland!!

1. Jeg kommer fra den vildeste kernefamilie!! Ingen er skilt i min nærmeste familie.
Jeg har ingen onkler, tanter, fætre, kusiner osv. der er skilt. Mine forældre har kendt hinanden i 35 år og elsker stadig hinanden!!! Det er altså noget at leve op til!!
2. Jeg har intet mindre end 2 alvorlige, kroniske sygdomme. Ja, hvad er lige oddsene? Men heldigvis...
3. ...er jeg født optimist, så jeg har bestemt, at selv om at min krop ofte driller, så vil jeg på sigt gerne lære at føle mig sund og rask alligevel.
4. Min kæreste er mindst lige så meget "mor", som jeg er. Nogle gange måske lidt mere ;-)
Vi kalder ham mor nr. 2. Mon vi gør det, fordi det ikke er typisk at fædre "gider" deres spædbørn?? Ligemeget hvad så er jeg godt nok hamrende heldig at ha en så dejlig far til mit barn!
5. Jeg bor i en gør-det-selv bindingsværkhus.
6. Jeg snakker meget østjysk. Jeg siger f.eks. "sårt" (sort), "iggå" (ikke også), "jeg har lagt og sovet længe" (jeg har ligget og sovet længe).
7. Jeg læser til lærer og skal undervise i dansk...

Og så var det, at jeg skulle forære awarden til 7 andre bloggere, men det vælger jeg ikke at gøre, for det virker som om næsten alle har modtaget awarden.
Dermed giver jeg en symbolsk award til alle de blogs, jeg læser fast, for jeg er nemlig meget glad for at få lov til at følge dem alle.
Håber det er ok :-)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...