torsdag den 15. april 2010

Spooky kattebillede



Sikke en blogpause jeg lige har taget mig!
Jeg må erkende, at forår ikke egner sig så godt til til sysle med computeren, som vinteren gjorde. Desuden kunne det virke som om, at projekt skær-ned-på-net-forbruget har båret frugt. Jeg benytter computeren meget lidt i disse dage - næsten uden abstinenser!
Desuden overvejer jeg at melde mig fra Facebook og tage afsked med de 200 "venner" jeg har derinde og koncentrere mig om de folk, som rent faktisk er mine rigtige venner. Nu må vi se om jeg kan nænne det...

Min kæreste kom til at lukke vores søde, forsømte kat (som nu er kommet sidst i køen efter familieforøgelsen i September sidste år) inde i vores garage hele eftermiddagen. Lille stakkel! Nu ligger den på sin faste plads i vindueskarmen og samler energi til i nat, hvor den skal ud og tæske alle sine fjender. En af fjenderne er denne hvide kat, som jeg fik skudt et ret spooky aften-billede af.

Jeg næsten færdig med baby kjolen "Dorthe" nr. to. Den har været LÆNGE under vejs. Så nu ksla den bare afsluttes, så jeg kan komme i gang med noget nyt. Jeg trænger til at strikke noget på nogle pinde der er større end nr. 2 eller 3.
Mon ikke næste indlæg bliver en Dorthe fremvisning.

Vi ses snart :-)

3 kommentarer:

  1. Hej Trine.

    Jeg er vidst også ude i en ubevidst blogpause. Det blir i hvert fald ikke til ret meget for tiden :o) Tror måske også det er det skønne forårsvejr der gør sig gældende :o)
    Pyha, sikke et billede du har fanget af den frygtindgydende nabofjende.....
    Håber I alle tre har det godt. Varme knus og kram Lunde.

    SvarSlet
  2. Hej Lunde!!
    Ja, man skal altså ikke klage over det gode vejr også selv om man får mindre tid til at sysle indenfor :-)
    Vi har det rigtig godt. Håber det samme for jer.
    Nu er katten snart klar til nattens kampe godnat :-)
    KNUS

    SvarSlet
  3. Det er godt med lidt refleksioner over tidsforbruget på nettet. Selv bruger jeg ikke så megen tid på facebook, men jeg ville slet ikke undvære min profil der. Der holder jeg nemlig kontakt med mine gamle klassekammerater, tidligere kolleger, gode bekendte og familie, der bor i udlandet. En hurtig opdatering og et billede i ny og næ.
    Bloggen bruger jeg en del tid på. Den giver mig stor inspiration til ting, der interesserer mig som håndarbejde, have, bøger m.m., og jeg har mulighed for selv at reflektere over livet. Gode frikvarterer, der kan gå en del tid med :)
    Og så er der jo haven og andre ting, der ind imellem må fylde. Sådan er det, når solen pludselig skinner efter en lang vinter. God fredag.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...