onsdag den 6. januar 2010

Baby Burgermund og op at stå

Der sker jo hele tiden nyt med sådan en lille laban. Sidste nye dille i Ediths verden er at lave dette ansigt. Vi kalder det burgermunden, og synes det ser ret morsomt ud.
Desuden er hun ret vild med at stå op, når vi holder hende. Dette gav en af mødrene fra min mødregruppe anledning til at fortælle den bedste, lille historie fra den virkelige verden:
For ikke længe siden var hun hos lægen. I venteværelset sad en kvinde og snakkede til sin baby. Man kan jo ikke lade vær med at lytte med på hvad folk siger i et ellers så stille venteværelset, og det kunne min "med-mor" heller ikke. Kvindens lille baby-søn var også glad for at stå op, og hans mor roste ham, MEN hun var lige hurtig nok i replikken:
"Nej, hvor er du god til at stå op! Ih, altså!! Er du mors dygtige, lille stådreng..." D'oh!!
HAHAHA!!

3 kommentarer:

  1. Hehe, sød historie :) Og sød burgermund :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha, Clemme.
    Heldigt jeg har en datter, for det er altså ikke så slemt at sige ståpige som stådreng ;-D
    Men jeg tror nu, jeg vil forsøge at holde mig helt fra de udtryk.

    SvarSlet
  3. Hej Trine og lækre Edith baby burgermund :o)

    Hi hi, der sker bare noget hele tiden med de kære piger ik ??? Pyha hvor har vi dog stået stille de sidste mange år i forhold til. Det er da for vildt.....
    Tak for din kommentar og hjælp til links. Det var jo lige hvad jeg manglede :o) Herligt.
    Niksen biksen vi er ikke sneet inde herude i Glapmosen. Selvom det nogengange godt kunne føles sådan ;o) Der kommer nemlig ikke så meget trafik som vanligt når man bor på en lille, forholdsvis småryddet vej. Så når Asta og jeg føler os udenfor verden og vi ønsker os ski til at spænde på 4-hjuleren af en barnevogn, våger vi os udenfor. Håber vi kommer hjem igen, meeeen det gør vi som regel :o)
    Asta er også helt pjattet med at stå og at sidde ret op, sevfølgelig med støtte :o) Hi hi sjov historie ;o) Mage til D´oh skal man lede længe efter ;o)
    Hæklenålen gløder her i Glaphuset, så meget at min hæklearm begynder at værke :o( Den melder, at jeg skal tage den med ro. Det er pt lidt svært, for jeg er i fuld gang med at hækle spisesmækker til Asta. Før kan hun jo ikke begynde med grød ;o) Har lige set at mit sidste indlæg er fra 22/12. Hmm, jeg skal vidst have fyret op under kamera og projekter.
    Nå, min elskede husbond er gået kold her på sofaen, tror jeg vil gøre det samme.

    Varme knus i kulden
    Lunde

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...