onsdag den 2. december 2009

Swiss Cheese tørklædet endelig færdig!!


Langt om længe blev jeg færdig med ostehulletørklædet. Opskrift findes HER. Det tog sin tid at få tørklædet strikket. Jeg selvfølgelig haft en lille nyfødt at tage mig af ved siden af, og så tager alt jo lige lidt længere tid. Især når man ikke kan holde sig til et projekt ad gangen...
Jeg er fint tilfreds med resultatet. Kunne måske godt tænke mig, at jeg havde købt lidt mere garn, så det ku blive lidt længere, men jeg kan nu godt leve med det, som det er.
Havde det på for første gang i dag, hvor Edith og jeg tog til (passiv) håndarbejde på Århus Lærerseminarium. Hyggeligt var det!
Decemberkulden havde sat sig på græsplænen. Det er så smukt - dermed også et par ekstra billeder af frost og katten.

6 kommentarer:

  1. Det er et rigtig fint og effektfuldt tørklæde - og så farverne passer farverne godt til en klar frostdag :-)

    SvarSlet
  2. hvor ser det fint ud med frosten i græsplænen som baggrund. gad virkelig godt at jeg var god til at strikke : )

    SvarSlet
  3. Tak skal du ha, Lykke. Og ja, tørklædet er et rigtig frost og vintertørklæde.

    Bambea, du må få et lynkursus engang. Det er slet ikke så svært, men man skal ha tålmodighed og så gør øvelse jo mester ;-)

    SvarSlet
  4. Nej hvor blev det fint, slet ikke som jeg havde forestillet mig :)

    SvarSlet
  5. Det er super flot og tak for opskriften , det er også på min to do liste :-)

    SvarSlet
  6. Tak for flere pæne tørklæde-ord. Det er alle tiders med gratis opskrifter på nettet.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...