lørdag den 5. december 2009

MUJI-Julegaver til mig selv.

Julia gjorde sine blog læsere (mig inkl:) opmærksomme på MUJI, som er den lækreste Japanske webshop! Jeg gik straks amok og købte en pap-ugle (som var SÅ sjov at samle - skønt tidsfordriv), fold selv fugle, en pleksiglas snemand, en praktisk klemme-bøjle, træ julefigurer og et træjuletræ! Lækre sager! Skal snart ha mere derfra! De har det lækreste legetøj (bla. et dinosaurus udgravnings-kit) og lækre opbevarings-pleksiglas-kasser og meget, meget andet!

2 kommentarer:

  1. Jeg kender så udemærket MUJI som butik. Når jeg ind imellem er i udlandet er det én af de butikker der SKAL besøges. Men, jeg vidste ikke at de havde en web-shop. Så tak for tippet............. dét bli'r dyrt!

    SvarSlet
  2. Det var så lidt :-) Jeg drømmer om at møde en af deres butikker i udlandet!!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...