torsdag den 21. marts 2013

At rydde ud

Jeg har en veludviklet evne til at samle en masse sager sammen - og så aldrig få dem brugt. Jeg har især en svaghed for retrostoffer, porcelæn og gamle håndarbejdshæfter. Jeg håber snart, jeg får tid til at sælge lidt ud af nogle af de ting, jeg elsker, men nok aldrig får brugt. Det fylder, og vi bor i et ret lille hus.
Det brunmønstrede Colditz porcelæn er så smukt, men kæresten er ikke helt enig, og så har jeg gjort endnu et fantastisk porcelænsfund, som jeg viser i mit næste indlæg, så måske snart jeg bør skille mig af med dette igen...?
Jeg regner med at sælge ud HERINDE, og jeg giver naturligvis besked, når det sker.   

- Indlæget er sponsoreret af Trendsales, men ord og billeder er mine egne.

4 kommentarer:

  1. Åhh ja - Det der med at samle lige rigeligt - Det kender jeg godt

    SvarSlet
  2. Ja, det er noget værre noget :-) Men også ind i mellem lidt dejligt... ;-D

    SvarSlet
  3. Jeg er også en samler....tror vi er født sådan os der gør det :)
    Det service er da über lækkert søde, træls når de mandlige kønshormoner ikke er enige med os kvinder, kender det alt for godt!!!

    SvarSlet
  4. Suk en lækker stofsamling:-) her har vi også pladsproblemer, så jeg behersker mig lige for tiden.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...