onsdag den 17. august 2011

500 faste Søhesten-læsere!!! Hvor er det vildt!!!

Tænk engang at Søhesten er nået op på så mange faste læsere!! Det er jo fuldstændig utroligt!! Jeg er dybt taknemmelig og beæret over, at så mange har fundet vej hertil :-)
Kæmpe tak til jer alle sammen, fordi I vil følge med!!!
I får lige et kæmpestort virtuel kram.

De små flag på billedet fandt vi i Vingummibamsens kjole-lomme, da vi kom hjem fra 90 års fødselsdag i lørdags. De lå på bordene og pyntede, men de passede da meget bedre ned i lommen, syntes den lille dame. 

13 kommentarer:

  1. Stort tillykke med de mange læsere! Jeg er også trofast følger af din skønne blog :o)

    SvarSlet
  2. Det er bare så flot - bare det var ,mig

    x
    Margit
    Creative Tail

    SvarSlet
  3. Tak skal du altså ha :-) Og der sættes STOOOOR pris på trofaste følgere kan du tro :-)

    SvarSlet
  4. Margit, du skal nu nok nå derop en skønne dag :-)
    Jeg havde altså heller ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg ville få så mange læsere. VILDT!!!

    SvarSlet
  5. Jamen det var da fint, at din datter lige sørgede for, at der var flag til at fejre, at du rundede de 500 faste læsere. Det er vildt flot - tillykke med det!

    Randi

    SvarSlet
  6. Stort tillykke! Det er fuldt fortjent! :-) Og hvor er det sødt at hun har tullet rundt og samlet falg. :-)

    SvarSlet
  7. stort TILLYKKE med de mange læsere. Jeg følger også din blog med glæde :)

    SvarSlet
  8. WUHUUUU... Tillykke :)
    Du er jo også en skøn blogger at følge :)
    Skønt med flag i lommen, kan lige se det for mig, en lille dame på jagt efter flag :) hihi..

    SvarSlet
  9. Gratulerer med 500! Fantastisk!
    Du har jo en så flott blogg at det forstår jeg godt :)

    Og morgenloppe konseptet er kjempe gøy! Det tror jeg absolutt hadde vært noe for meg å begi meg ut på også! Elsker stilen og smaken din, du inspirerer.

    Klem fra Med et lekent sinn, oslo

    SvarSlet
  10. tillykke.. jeg syntes nu ikke at det er så vildt.. du har jo gjort dig fortjent til hver eneste læser..

    SvarSlet
  11. Hæ - og det var vist mig, der blev faste læser nr. 500! Sang en lille fanfare, da jeg klikkede ;-) Er helt ny herinde, så jeg har slet ikke fået gået så meget på opdagelse, som jeg gerne vil. Men det kommer - og jeg skal helt sikkert lave den fine stofble-kludedukke til Varanen, der har estimeret ankomst om 4 uger. Og en hæklet bold eller to. Og og og... :-)

    SvarSlet
  12. Tillykke TRine og fuldt fortjent:)

    SvarSlet
  13. Tillykke!
    Det var da heldigt, at I fik fisket flagene op, før kjolen kom i vaskemaskinen , ellers kunne det have set sjovt ud:)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...