tirsdag den 23. november 2010

Pynt på kasser

I vores køkken har vi disse kasser fra Ikea.
I den øverste opbevarer vi plastikposer og i den nederste pap og papiraffald.
Jeg har set andre bloggere pynte dem med tapet (de er jo lidt kedelige i sig selv), og det havde jeg egentlig også tænkt mig at gøre, men efter et smut i Søstrene Grene i går, bliver de nu pyntet med nogle fine Wall Stickers.
Vingummien synes de er meget fine og siger "Aaaiiiii" - og så prøver hun at sige som en ugle. Stor pige!

7 kommentarer:

  1. Jeg synes det er blevet et rigtig flot resultat :)

    SvarSlet
  2. Aj ja selvfølgelig;0)
    Jeg har dem også men har ikke rigtig fået begyndt med det tapet endnu.
    Det var da en god hurtig løsning.
    Julie

    SvarSlet
  3. Og se lige alt det lækre sne udenfor :)
    Og rigtig fin ide med stickers

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig er det da det der skal til. Jeg har også de kasser til sortering og de er kedelige, men det ser så fint ud med de stickers på.Jeg må i Søstrene i morgen igen. (Var der også i går);-)

    SvarSlet
  5. Hihii hvor sødt..
    De er så fine. Har dem selv. Købte dem i sin tid da jeg var gravid, var så smart at tænke "de kan da komme på puslebordet, den låge man klapper op og ned". Fordi hvad er det man gør med den klap når man HAR født...?? Man lader den da stå slået op, for ellers bliver det for bøvlet ;O)
    Ja så min ugle har hovedet mod gulvet !! Hmf.... :oP

    SvarSlet
  6. Sikke en sød ide. Og så med sne udenfor:)

    SvarSlet
  7. Super smart! Og noget nemmere end at sætte tapet på dem - taler af erfaring når jeg siger, at det faktisk godt kan drille lidt ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...