fredag den 21. maj 2010

Den lille mælkebøtte


Hvor lækkert er vejret lige for tiden!
Vingummien bliver meget alvorlig, når hun kommer udenfor. Måske fordi der er så meget at opleve, at man ikke har overskud til et par fjollede forældre, der vil have smil hele tiden.
Hun legede med mælkebøtter og blev gul på snuden.

I morges virkede min til tider ustyrlig fjollede adfærd dog, og jeg fik hende til at skrige, virkelig skrige, af grin! Det har hun aldrig gjort før, men hun må godt igen og igen og igen og...

Forresten så elsker jeg mælkebøtter, og se lige hvor mange vi har.
Go home golfbane-græsplæne!!!

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker også mælkebøtter. Det er bare ikke i alle haver, man skal sige det ... ;-) Skønne billeder - især det, hvor vingummien har mælkebøtte på næsen! Der lyser bare "sommer" ud af det!

    SvarSlet
  2. Jeg syntes også det er en stor fejl at mælkebøtter kategoriseres som ukrudt. Hvad sker der for det? Det er jo verdens gladeste blomst :)

    Lyder dejligt med skraldgrinende vingummi, det glæder jeg mig også vildt til Otto engang (snart?!) kan. Hun er nu sød med det alvorlige udtryk der.

    God weekend!

    SvarSlet
  3. Tak for de søde kommentarer!
    Åh, suk hvor det her vejr bare er skøn. Min kæreste er blevet solskoldet på ryggen. Heldigvis ikke noget der gør særlig ondt, men han liger en krebs :-)
    Godt der er andre end mig der har et ømt punkt for mælkebøtter.

    Julia, du har VIRKELIG noget at glæde dig til mht grin, og især skraldgrin!! Man kan ikke få nok. Jeg kan ikke lade være med at spille klovn, sige tossede lyde og kilde Edith bare for i det mindste at få et lillebitte grin :-) Det er virkelig kontant tilbagebetaling for alle de søvnløse nætter mm, som man jo gennemgår som nybagt forældre :-)

    Godt med solskin til jer begge :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...