torsdag den 29. oktober 2009

Ny snakkemaskine


Endelig har jeg investeret i en ny mobilos! Jeg har været enormt frustreret over den gamle i alt for lang tid, så nu har jeg brugt EN HEL TUSSE på en topmoderne, bæredygtig, ultrasmart Sony Ericsson C901 Green Hart (det navn har jeg glemt om et par dage) med et ret godt kamera, så der kan knipses billeder af vingummien, kæresten og alt muligt andet, når jeg ikke lige har det rigtige kamera på mig.
Jeg har besluttet mig for at passe rigtig godt på den, så der skal kreeres en lille mobiltaske. Jeg har været inde på Etsy og Trendsales for at finde inspiration (billederne er lånt derfra). Jeg tror, det skal være noget med broderi...eller måske strik...eller begge dele...hmmm. Tænke tænke.
Mellem amningerne strikker jeg på mit tørklæde og er så godt som færdig med hexagon babytæppet, men det går naturligvis laaangsomt, når jeg er så optaget af min søde, opmærksomme 5 uger gamle vingummi-Edith :-)

1 kommentar:

  1. Hei
    Du har helt rett. Det er Gudrun og Gudrun som har designet trøyen. Mads Nørgaard har solgt noe lignende. Gratulerer med den skønne lille "vingummibamsen". Han er helt bedårende. Jeg skal bli mormor på ny i januar. Gleder meg stort til det. Hyggelig og inspirerende blogg du har.
    Ha en god week end!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...