lørdag den 27. december 2008

Strik 2008

Her har jeg lagt billeder ind af de sager jeg har strikket i løbet af januar-november 2008:
Strikket DROPs hals. Opskrift fundet HER


































 

DROPS jakke strikker efter DENNE opskriftt fra Drops.



































Islandsk sweater strikket med færøsk garn fra Sirri. Jeg fik lavet en strikkeprøve, så størrelsen passer fint! Opskrift fundet HER:

































Det er ikke længe siden denne cardigan blev færdig. Jeg har aldrig tidligere prøvet at sy lynlås i noget, jeg har strikket, og jeg kan vist ikke undgå, at denne buler. Måske vil det hjælpe, at jeg syr den på i hånden i stedet for på maskine?
Om ikke andet kan jeg altid strikke og montere kanter til knapper/knaphuller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...